Αυτό είναι το ινδικό στούντιο που έδωσε χρώμα στον «μπακαλόγατο» - Sarotiko.gr - Sarotiko.gr

Αυτό είναι το ινδικό στούντιο που έδωσε χρώμα στον «μπακαλόγατο»

Αυτό είναι το ινδικό στούντιο που έδωσε χρώμα στον «μπακαλόγατο»

Το δίλημμα «ασπρόμαυρη ή έγχρωμη» έκανε ξανά θέμα συζήτησης η τηλεοπτική προβολή της ταινίας «Της Κακομοίρας», στην οποία είδαμε για πρώτη φορά τον μπακαλόγατο Ζήκο με τη γαλάζια ποδιά του.

Αυτό είναι το ινδικό στούντιο που έδωσε χρώμα στον «μπακαλόγατο»

Φαίνεται, πάντως, ότι το εγχείρημα της εταιρείας «Καραγιάννης – Καρατζόπουλος» κρίθηκε επιτυχημένο, γιατί θα υπάρξει και συνέχεια.

Ηταν μια συζήτηση που είχε ανοίξει πιο έντονα πριν από μερικούς μήνες με την προβολή του επιχρωματισμένου «Η δε Γυνή να Φοβήται τον Ανδρα» στους κινηματογράφους και είχε αποκτήσει φανατικούς φίλους και φανατικούς εχθρούς.

Αυτό είναι το ινδικό στούντιο που έδωσε χρώμα στον «μπακαλόγατο» - Εικόνα 1

Τα επόμενα δύο χρόνια θα επιχρωματιστούν και θα προβληθούν στην τηλεόραση από δύο έως έξι ασπρόμαυρες ταινίες της κλασικής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου. Ο επιχρωματισμός των κλασικών ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου γίνεται στο Λος Αντζελες από την εταιρεία West Wing Digital Studios, μία από τις καλύτερες του κλάδου, η οποία συνεργάζεται με κολοσσούς όπως το CBS, η Warner Bros και η Disney.

Μιλώντας στο «Εθνος», ο Ινδός Βίβεκ Ράο, ιδρυτής και πρόεδρος της West Wing Digital Studios, της εταιρείας που έφερε σε πέρας το εγχείρημα, επισημαίνει ότι ο επιχρωματισμός είναι μια επίπονη διαδικασία που γίνεται καρέ με καρέ και πίξελ με πίξελ.

«Μια ταινία διάρκειας 100 λεπτών χρειάζεται έξι μήνες δουλειάς για να επιχρωματιστεί. Δεν είναι μια αυτόματη μετατροπή που γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού. Και δεν εργάζεται μόνο ένας σε κάθε ταινία, αλλά μια ομάδα ανθρώπων. Ενα άτομο μόνο του δεν θα μπορούσε να ολοκληρώσει την ταινία σε λιγότερο από πέντε χρόνια», τονίζει. Η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η εταιρεία και τα προγράμματά της, εξηγεί ο κ. Ράο, έχει τη δυνατότητα να κάνει τη σωστή μετατροπή, συμπεραίνοντας το χρώμα από τις αποχρώσεις του άσπρου και του μαύρου στην πρωτότυπη ταινία.

Διαβάστε περισσότερα στην επόμενη σελίδα

Σελίδα — 1 2 3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ