Κάντε αυτή την άσκηση 3 λεπτών πριν πέσετε για ύπνο και δείτε τα πόδια σας να αδυνατίζουν σε χρόνο μηδέν

Κάντε αυτή την άσκηση 3 λεπτών πριν πέσετε για ύπνο και δείτε τα πόδια σας να αδυνατίζουν σε χρόνο μηδέν

Οι προπονητές λένε ότι το πιο σημαντικό πράγμα για την άθληση είναι η επιμονή. Ωστόσο, ας είμαστε ειλικρινείς με τον εαυτό μας, διότι η καθημερινή άσκηση δεν είναι και το πιο συναρπαστικό πράγμα που πρέπει να κάνουμε.

Είναι πιο εύκολο να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε αν γνωρίζετε ότι οι ασκήσεις που θα κάνετε δε θα σας πάρουν πολύ χρόνο.

Ένα σύντομο σετ ασκήσεων που δημιουργήθηκε από τον πολύ γνωστό  αμερικανό προπονητή διασημοτήτων, τον Tracy Anderson, βοηθά στην εξάλειψη του αποθηκευμένου λίπους στα γόνατα και στους γοφούς. Αυτού του είδους το τοπικό πάχος μπορεί να παρουσιαστεί  ακόμη και σε ανθρώπους με αδύνατη σιλουέτα. Αν δουλέψετε, με τις παρακάτω σύντομες ασκήσεις, την μπροστινή, την πλαϊνή και την εσωτερική επιφάνεια του μηρού, θα καταφέρετε να δείτε ορατά αποτελέσματα πολύ σύντομα.

Μην ξεχάσετε μια μπόνους άσκηση στο τέλος του άρθρου, που ας δείχνει βήμα βήμα πώς θα καταφέρετε να αισθάνεστε τα πόδια σας λιγότερο κουρασμένα και πρησμένα.

Πώς θα κάνετε τα πόδια σας πιο λεπτά

Κάντε αυτή την άσκηση 3 λεπτών πριν πέσετε για ύπνο και δείτε τα πόδια σας να αδυνατίζουν σε χρόνο μηδέν - Εικόνα 2

Τόπος άσκησης: κρεβάτι.

Διάρκεια άσκησης: 3 λεπτά.

Πότε πρέπει να ασκηθείτε: αφού ξυπνήσετε ή πριν πάτε για ύπνο το βράδυ.

Συχνότητα: κάθε μέρα.

Τόνωση του μπροστινού μέρους των μηρών

Κάντε αυτή την άσκηση 3 λεπτών πριν πέσετε για ύπνο και δείτε τα πόδια σας να αδυνατίζουν σε χρόνο μηδέν - Εικόνα 3

Τονώνει και δουλεύει το μπροστινό μέρος των μηρών, των γόνατων και των κοιλιακών.

Κάντε αυτή την άσκηση 3 λεπτών πριν πέσετε για ύπνο και δείτε τα πόδια σας να αδυνατίζουν σε χρόνο μηδέν - Εικόνα 4

Αρχική θέση: Ξαπλώνετε ανάσκελα με τα χέρια κάτω παράλληλα στα πλευρά του σώματος. Σηκώνετε τα πόδια σας έτσι ώστε να κάνουν μια γωνία 90 μοιρών με το σώμα σας. Μη λυγίζετε τα γόνατά σας. Τεντώστε τα δάχτυλά σας προς τα πάνω. Λυγίστε τα γόνατά σας εναλλάξ κι επιστρέψτε τα πόδια σας στην αρχική τους θέση. Κρατήστε τα γόνατά σας ενωμένα. Σφίξτε και κρατήστε έτσι το μπροστινό μέρος των μηρών σας.

Επαναλάβετε: 10 φορές για κάθε πόδι.

Ελέγξτε μόνοι σας εάν το κάνετε σωστά:  Θα νιώσετε τους μύες σας να καίνε.

Σημαντικό: Στην αρχική θέση, τα γόνατά σας πρέπει να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο σε μια ευθεία.

Δουλέψτε το πίσω μέρος των μηρών

Κάντε αυτή την άσκηση 3 λεπτών πριν πέσετε για ύπνο και δείτε τα πόδια σας να αδυνατίζουν σε χρόνο μηδέν - Εικόνα 5

Η άσκηση αυτή γυμνάζει το εμπρός και το πίσω μέρος των μηρών, των γόνατων και των κοιλιακών.

Αυτή η άσκηση αποτελείται από 2 μέρη.

Κάντε αυτή την άσκηση 3 λεπτών πριν πέσετε για ύπνο και δείτε τα πόδια σας να αδυνατίζουν σε χρόνο μηδέν - Εικόνα 6

Πρώτο μέρος: Για την αρχική θέση θα πρέπει να είστε ξαπλωμένοι ανάσκελα με τα πόδια σηκωμένα και τα δάχτυλα να τεντώνονται αντίθετα από το σώμα σας. Κρατήστε τα γόνατά σας ενωμένα και λυγίστε τα μετά ένα ένα. Σημαντικό: τα δάχτυλα των ποδιών πρέπει πάντα να είναι τεντωμένα αντίθετα από το σώμα σας και οι φτέρνες σας θα πρέπει να φτάνουν στους γλουτούς σας.Διαβάστε περισσότερα στην επόμενη σελίδα

Σελίδα — 1 2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ