6 χρήσιμα πράγματα που οφείλουμε να ξέρουμε για την πρόσληψη βιταμινών

Η κατανάλωση βιταμινών με μέτρο κάνει τους ανθρώπους πιο υγιείς και προσθέτει λίγα χρόνια επιπλέον στη ζωή τους. Δυστυχώς όμως, δε γνωρίζουν όλοι  πώς και πότε πρέπει να παίρνουν βιταμίνες και πότε αυτές είναι επικίνδυνες για την υγεία μας.

Εμείς ετοιμάσαμε για εσάς μερικές πληροφορίες που εξηγούν τα πάντα για την κατανάλωση των βιταμινών.

Πώς να αναγνωρίσετε μια πιθανή ανεπάρκεια βιταμινών;

1) Δέρμα

ξηρό και λεπτό     μικρές πληγές που δεν μπορούν να επουλωθούν εύκολα     μικρές μελανιές

2) Νύχια

εύθραυστα     θαμπά     τα προϊόντα φροντίδας δεν μπορούν να τα βοηθήσουν     κηλίδες, ρίγες κι ανώμαλη επιφάνεια

3) Μαλλιά

απώλεια μαλλιών     εύθραυστη τρίχα     εμφάνιση γκρίζων τριχών

4) Νευρικό σύστημα

αϋπνία     κατάθλιψη χωρίς λόγο     αδυναμία συγκέντρωσης     έλλειψη ενέργειας κι αδιαφορία

Αλλά δεν χρειάζεται να τρέξετε στο φαρμακείο εάν παρατηρήσετε ένα από αυτά τα συμπτώματα, γιατί οι λόγοι μπορεί να είναι τελείως διαφορετικοί. Καλύτερα να επισκεφθείτε έναν γιατρό, για να μάθετε τι συμβαίνει με την υγεία σας.

Πώς η λήψη φαρμάκων επηρεάζει την απορρόφηση βιταμινών:

6 χρήσιμα πράγματα που οφείλουμε να ξέρουμε για την πρόσληψη βιταμινών - Εικόνα 2

Πώς μπορούν να συνδυαστούν οι βιταμίνες και τα ανόργανα άλατα:

6 χρήσιμα πράγματα που οφείλουμε να ξέρουμε για την πρόσληψη βιταμινών - Εικόνα 3

Η συγκέντρωση βιταμινών στα προϊόντα:

6 χρήσιμα πράγματα που οφείλουμε να ξέρουμε για την πρόσληψη βιταμινών - Εικόνα 4

Πότε πρέπει να καταναλώνετε βιταμίνες με προσοχή:

Μια μελέτη αποκάλυψε ότι η βήτα-καροτίνη στα χάπια αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου του πνεύμονα στους καπνιστές και τους πρώην καπνιστές.   Η βιταμίνη Α ενισχύει την οστεοπόρωση (ευαισθησία των οστικών ιστών) στους ηλικιωμένους.Διαβάστε περισσότερα στην επόμενη σελίδα

Σελίδα — 1 2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ