14 Άκρως επικίνδυνα λάθη που κάνουν όλοι οι οδηγοί πριν καν βάλουν μπρος το αυτοκίνητο

Αν θέλουμε να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, θα πρέπει μάλλον να παραδεχτούμε ότι ως οδηγοί αυτοκινήτων όλοι κάνουμε μερικά λάθη. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ίσως δεν συνειδητοποιούμε ότι κάνουμε κάποιο σφάλμα. Αλλά είναι γεγονός ότι τα λάθη μας μπορεί να προκαλέσουν αδικαιολόγητα υψηλά επίπεδα φθοράς για τα αυτοκίνητα

μας, και μπορεί ακόμη και να θέσουν εμάς ή και άλλους ανθρώπους στο δρόμο σε κίνδυνο. 14 Άκρως επικίνδυνα λάθη που κάνουν ΟΛΟΙ οι οδηγοί πριν καν βάλουν μπρος το αυτοκίνητο! Το 12ο μπορεί να αποβεί μοιραίο… - Εικόνα0 1. Εσφαλμένη θέση καθίσματος

Το 2009, μια μελέτη στη Γερμανία διαπίστωσε ότι περίπου το 75% του συνόλου των οδηγών αυτοκινήτων δεν κάθονται σωστά πίσω από το τιμόνι. Αυτό όχι μόνο μπορεί να προκαλέσει πόνο στην πλάτη και ένταση των μυών, αλλά σε ένα ατύχημα μπορεί επίσης να προκαλέσει σοβαρούς τραυματισμούς, όταν ανοίξει ο αερόσακος. Θα πρέπει να προσέξετε το ύψος του καθίσματος σας, έτσι ώστε τα μάτια σας να είναι περίπου στο επίπεδο της μέσης του παρμπρίζ και να μπορείτε να διαβάσετε το ταμπλό εύκολα. Οι οδηγοί θα πρέπει να κάθονται όσο το δυνατόν πλησιέστερα προς την πλάτη του καθίσματος, έτσι ώστε τα γόνατα να μην είναι σε πλήρη έκταση, όταν πιέζουν προς τα κάτω τα πεντάλ. Επιπλέον, θα πρέπει πάντα να κάθεστε σε όρθια θέση και οι ώμοι σας πρέπει πάντα να είναι σε επαφή με την πλάτη του καθίσματος όταν οδηγείτε. 14 Άκρως επικίνδυνα λάθη που κάνουν ΟΛΟΙ οι οδηγοί πριν καν βάλουν μπρος το αυτοκίνητο! Το 12ο μπορεί να αποβεί μοιραίο… - Εικόνα1 2. Χέρι στο λεβιέ ταχυτήτων

Αφήνοντας το δεξί σας χέρι να ξεκουράζεται στο λεβιέ ταχυτήτων μπορεί να βλάψει τις ταχύτητες, καθώς συνεχώς ασκείται πίεση στο κιβώτιο ταχυτήτων και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πρόωρη φθορά. Επιπλέον, θα πρέπει να έχετε πάντα και τα δύο χέρια στο τιμόνι. 14 Άκρως επικίνδυνα λάθη που κάνουν ΟΛΟΙ οι οδηγοί πριν καν βάλουν μπρος το αυτοκίνητο! Το 12ο μπορεί να αποβεί μοιραίο… - Εικόνα2 3. Κρατάτε το πόδι σας στο συμπλέκτη

Μερικοί οδηγοί ξεκουράζουν τα πόδια τους στο συμπλέκτη, όσο το φανάρι είναι κόκκινο, αφήνοντας το αυτοκίνητο στην πρώτη ταχύτητα, έτσι ώστε να μπορεί να επιταχύνουν πιο γρήγορα όταν ανάψει πράσινο, ή για να παρακάμψουν τον αυτόματο μηχανισμό start-stop του αυτοκινήτου. Πάντα πιέζοντας προς τα κάτω το συμπλέκτη δεν του προκαλεί ζημιά άμεσα, αλλά η απελευθέρωση που μεταφέρεται στο σύνολο της δύναμης του ελατηρίου συμπλέκτη, δεν είναι σχεδιασμένο να αντέχει σε τέτοιες ενέργειες σε μόνιμη βάση. Αν αυτό το μέρος σπάσει, το σύνολο του συμπλέκτη συνήθως πρέπει να αντικατασταθεί. 14 Άκρως επικίνδυνα λάθη που κάνουν ΟΛΟΙ οι οδηγοί πριν καν βάλουν μπρος το αυτοκίνητο! Το 12ο μπορεί να αποβεί μοιραίο… - Εικόνα3

4. Κουνάτε το τιμόνι χωρίς να κινείστε

Μερικές φορές είναι αδύνατο να αποφύγετε να γυρνάτε το τιμόνι ενώ μένετε ακίνητοι, ειδικά σε στενούς χώρους στάθμευσης. Αλλά το γύρισμα του τιμονιού πρέπει να γίνεται μόνο όταν το αυτοκίνητο κινείται ελαφρά, διότι η πίεση στα εξαρτήματα του υδραυλικού τιμονιού είναι εξαιρετικά υψηλή, όταν το αυτοκίνητο δεν κινείται. Αυτή η αυξημένη φθορά μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο σύστημα του τιμονιού και να οδηγήσει σε ακριβές επισκευές. 14 Άκρως επικίνδυνα λάθη που κάνουν ΟΛΟΙ οι οδηγοί πριν καν βάλουν μπρος το αυτοκίνητο! Το 12ο μπορεί να αποβεί μοιραίο… - Εικόνα4

Διαβάστε περισσότερα στην επόμενη σελίδα

Σελίδα — 1 2 3 4

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ