12 Επτασφράγιστα Μυστικά των Αεροπορικών Εταιρειών

12 Επτασφράγιστα Μυστικά των Αεροπορικών Εταιρειών

Κάθε επάγγελμα έχει τα μυστικά του, και οι υπάλληλοι των αεροπορικών εταιρειών δεν αποτελούν εξαίρεση. Κάποιοι είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις λεπτομέρειες της εργασίας τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σήμερα βρήκαμε για σας 12 τέτοιες χρήσιμες αποκαλύψεις στο Διαδίκτυο.

12 Επτασφράγιστα Μυστικά των Αεροπορικών Εταιρειών

Δεν μπορούν να λυθούν όλα τα μικρά προβλήματα αμέσως

12 Επτασφράγιστα Μυστικά των Αεροπορικών Εταιρειών - Εικόνα 2

Μην θεωρείτε ότι κάποιος θα επιτρέψει την επιβίβαση στο αεροσκάφος, αν δεν είναι ασφαλές. Στην πραγματικότητα, η λίστα με όλα όσα πρέπει να ελεγχθούν πριν την απογείωση του αεροσκάφους, είναι απλά τεράστια. Αλλά υπάρχουν μικρά ελαττώματα, που δεν επηρεάζουν την ασφάλεια, και μπορούν να ελεγχθούν αργότερα. Αυτό γίνεται προκειμένου να αποφευχθούν οι καθυστερήσεις πτήσεων.

Για ποιο λόγο υπάρχει χερούλι δίπλα στην πόρτα μέσα στο αεροπλάνο;

12 Επτασφράγιστα Μυστικά των Αεροπορικών Εταιρειών - Εικόνα 3

Έχει σχεδιαστεί κυρίως για το πλήρωμα του προσωπικού σε περίπτωση πρόκλησης πανικού στο αεροσκάφος. Όταν οι αεροσυνοδοί ετοιμάζουν τη πόρτα για μια επείγουσα εκκένωση των επιβατών, όσοι έχουν πανικοβληθεί μπορεί κατά λάθος να την ρίξουν ή ακόμη και να την σπρώξουν εσκεμμένα. Το χερούλι βοηθάει την αεροσυνοδό να εμποδίσει από την πτώση.

Ο πιλότος και ο συγκυβερνήτης τρώνε διαφορετικό φαγητό

12 Επτασφράγιστα Μυστικά των Αεροπορικών Εταιρειών - Εικόνα 4

Αν ξαφνικά ένας από δύο κυβερνήτες πάθει τροφική δηλητηρίαση και δεν είναι θέση να πιλοτάρει το αεροπλάνο, τότε θα αναλάβει ο άλλος πιλότος. Ωστόσο, ο κανόνας αυτός δεν λειτουργεί σε όλες τις αεροπορικές εταιρείες.

Οι κλειδαριές δεν προστατεύουν τις αποσκευές από το άνοιγμα

Οι κλειδαριές στις αποσκευές με φερμουάρ είναι άχρηστες, επειδή είναι εύκολο να τις ανοίξει κάποιος χρησιμοποιώντας ένα συμβατικό μολύβι ή στυλό.

Γιατί δεν επιτρέπεται πραγματικά το κάπνισμα στο αεροσκάφος

12 Επτασφράγιστα Μυστικά των Αεροπορικών Εταιρειών - Εικόνα 5

Πιστεύεται ότι η απαγόρευση του καπνίσματος έγινε για προφανείς λόγους, όπως ο κίνδυνος πυρκαγιάς και η ενόχληση από το παθητικό κάπνισμα. Αλλά ο κύριος λόγος εγείρει κάποιες αμφιβολίες, καθώς παλιά το κάπνισμα επιτρεπόταν. Στην πραγματικότητα, ο κύριος λόγος για την απαγόρευση είναι οικονομικός. Το οξυγόνο στο αεροσκάφος κυκλοφορεί συνεχώς διαμέσου ενός φίλτρου και η αιθάλη και η πίσσα των τσιγάρων θα το έφθειρε.

7 βασικοί λόγοι, που μπορεί να χαθεί μια αποσκευή

Οι αποσκευές αποφασίστηκε να ελεγχθούν περαιτέρω και δεν πρόλαβαν να φορτωθούν στο αεροπλάνο. Κάποιος από το προσωπικό – τις περισσότερες φορές αυτό συμβαίνει με νέο προσωπικό – δεν φόρτωσε την αποσκευή στο καρότσι και ως αποτέλεσμα δεν ήταν εκεί που θα έπρεπε.

Ο υπάλληλος της αεροπορικής εταιρείας λανθασμένα κόλλησε την ετικέτα σε λάθος αποσκευή. Ο επιβάτης δεν διέγραψε τις παλιές ετικέτες των αποσκευών και προκλήθηκε σύγχυση.

Η αποσκευή κόλλησε στον ιμάντα μεταφοράς, ή την έστειλε σε λάθος κατεύθυνση. Αυτό μπορεί να συμβεί συχνά σε πτήσεις ανταπόκρισης.

Η αποσκευή έπεσε από το φορτηγό στο δρόμο για το αεροπλάνο, και κανείς δεν το πρόσεξε. Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει συχνά.

Το σύστημα αναγνώρισης των αποσκευών είχε κάποιο σφάλμα ή μια ετικέτα χάθηκε. Έτσι, οι εργαζόμενοι συμβουλεύουν να αφήνετε το όνομα και τα στοιχεία επικοινωνίας σε εμφανές σημείο εξωτερικά, ή ακόμη και στο εσωτερικό μιας βαλίτσας.

Γιατί οι επιβάτες καλούνται να απενεργοποιήσουν τα κινητά τηλέφωνα;

12 Επτασφράγιστα Μυστικά των Αεροπορικών Εταιρειών - Εικόνα 6

Είναι απίθανο ότι ένα τηλέφωνο μπορεί να ρίξει ένα αεροπλάνο, αυτό μάλλον είναι ένας μύθος, αλλά μπορεί να δημιουργήσει σήματα θορύβου, όπως αυτά που για λίγα δευτερόλεπτα ακούγονται πριν από το κουδούνι. Αυτός ο θόρυβος θα μπορούσε να αποτρέψει τους πιλότους να ακούσουν σημαντικές πληροφορίες από τον ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας. Ωστόσο, τα ίδια τα μέλη του πληρώματος μερικές φορές αγνοούν αυτόν τον κανόνα.

Οι εργαζόμενοι και οι άμεσες οικογένειές τους έχουν προνομιακά αεροπορικά εισιτήρια

12 Επτασφράγιστα Μυστικά των Αεροπορικών Εταιρειών - Εικόνα 7

Πολλοί εργαζόμενοι αεροπορικών εταιρειών δικαιούται πολύ φθηνά, και σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και δωρεάν εισιτήρια για τον εαυτό τους, τα παιδιά και τους συζύγους τους. Κατά κανόνα, όταν ένας εργαζόμενος αγοράζει ένα εισιτήριο πληρώνει μόνο τους φόρους και τα τέλη, και η πτήση γι” αυτόν είναι στην πραγματικότητα δωρεάν.

Η πόρτα της τουαλέτας μπορεί να ανοίξει απ” έξω

12 Επτασφράγιστα Μυστικά των Αεροπορικών Εταιρειών - Εικόνα 8

Για το σκοπό αυτό, η πόρτα έχει ένα ειδικό μοχλό, που είναι κρυμμένος πίσω από την πινακίδα «Απαγορεύεται το κάπνισμα» ή «Τουαλέτα». Φυσικά, αυτό δεν έγινε με σκοπό να παραβιαστεί η ιδιωτικότητα των επιβατών, αλλά σε περίπτωση που το πλήρωμα θα έπρεπε να σπάσει την πόρτα, αν κάποιος πάθαινε κάτι μέσα.

Τα μπράτσα στις καρέκλες στους διαδρόμους και παράθυρα σηκώνονται επίσης

12 Επτασφράγιστα Μυστικά των Αεροπορικών Εταιρειών - Εικόνα 9

Πολλοί ενοχλούνται ότι τα μπράτσα στα καθίσματα είναι σταθερά. Μπορούν όμως να σηκωθούν. Για να το κάνετε αυτό, πιέστε το μικρό κουμπί στο κάτω μέρος του μπράτσου, που είναι κρυμμένο σε μια εσοχή από κάτω. Αλλά να είστε προετοιμασμένοι ότι οι αεροσυνοδοί μπορεί να σας ζητήσουν να επιστρέψετε τη λαβή στη θέση της.

Πότε είναι η καλύτερη στιγμή για να αγοράσετε εισιτήρια

12 Επτασφράγιστα Μυστικά των Αεροπορικών Εταιρειών - Εικόνα 10

Πιστεύεται ότι όσο νωρίτερα αγοράσετε τα εισιτήρια, τόσο φθηνότερα θα σας κοστίσουν. Στην πραγματικότητα, τα φθηνότερα εισιτήρια ξεπουλιούνται πιο γρήγορα. Παρ “όλα αυτά, υπάρχουν κάποιες μέρες της εβδομάδας, που οι πτήσεις κοστίζουν λιγότερα χρήματα από ό, τι συνήθως. Αυτές είναι η Τρίτη, η Τετάρτη και το Σάββατο.

Δεν θα το μετανιώσετε αν είστε ευγενικοί

12 Επτασφράγιστα Μυστικά των Αεροπορικών Εταιρειών - Εικόνα 11

Οι αεροσυνοδοί αναγνωρίζουν το γεγονός ότι πιο εγκάρδια τους φέρεστε, τόσο περισσότερα είναι πρόθυμες να κάνουν για σας. Δεν υπάρχει κάποιο φαγητό; Ζητήστε το ευγενικά, και ίσως σας σερβίρουν φιλέ μινιόν από την πρώτη τάξη. Έχετε έναν θορυβώδη γείτονα; Θα προσπαθήσει να σας βρει μια άλλη θέση, αν ήρεμα εξηγήσετε την κατάσταση. Όσοι είναι αντιδραστικοί και αγενείς, θα έχουν τις ελάχιστες υπηρεσίες.
Πηγή

ΑΥΤΟΣ είναι ο λόγος που το Μεξικό, πρέπει να είναι ο επόμενο σας προορισμός!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ