7 απλές ασκήσεις που θα μετατρέψουν το σώμα σας σε μερικές εβδομάδες

Παρακάτω θα δείτε μερικές έξυπνες και απλές ασκήσεις για να αλλάξετε τον την εμφάνισή σας σε λίγες εβδομάδες. Δεν θα χρειαστεί να πάτε στο γυμναστήριο ή να αγοράσετε κανέναν ειδικό εξοπλισμό αλλά μόνο να διαθέσετε μερικά λεπτά από το χρόνο σας καθημερινά και να το πάρετε απόφαση.

Άσκηση σανίδα

Η σανίδα είναι μια στατική άσκηση που σημαίνει πως δεν θα χρειαστεί να κινηθείτε αλλά αρκεί να κρατήσετε σωστά το σώμα σας σε αυτή τη θέση. Για να το κάνετε σωστά, ακολουθήστε το παράδειγμα της φωτογραφίας και στηρίξτε τον εαυτό σας στους αγκώνες, τους πήχεις σας και το μπροστά μέρος των ποδιών σας. Είναι σημαντικό να κρατήσετε την πλάτη σας εντελώς ίσια χωρίς να χαμηλώσετε ή να υψώσετε τη μέση σας. Αν δεν δυσκολευτείτε να κρατήσετε το σώμα σας με τους αγκώνες, κάτι δεν κάνετε καλά. Όταν είστε σε αυτή τη θέση, οι μύες που χρησιμοποιείτε λειτουργούν. Αυτοί είναι οι μύες της πλάτης, των μηρών, των χεριών και οι κοιλιακοί. 7 απλές ασκήσεις που θα μετατρέψουν το σώμα σας σε μερικές εβδομάδες - Εικόνα 1

Κάμψεις

Για να κάνετε σωστές κάμψεις, χρησιμοποιήστε την παραπάνω άσκηση και σπρώξτε τον εαυτό σας με τα χέρια σας. Το πιο σημαντικό είναι να κρατήσετε την πλάτη και τα πόδια σας σε ευθεία γραμμή. Αυτό θα θέσει σε λειτουργία τους κοιλιακούς και τα χέρια σας. Το επόμενο βήμα είναι να επιστρέψετε στην αρχική σας θέση όσο πιο αργά γίνεται. 7 απλές ασκήσεις που θα μετατρέψουν το σώμα σας σε μερικές εβδομάδες - Εικόνα 2

Τονώστε τους μηρούς και τους κάτω μύες

Ξεκινήστε την άσκηση όπως φαίνεται στην εικόνα κρατώντας το σώμα σας με τα γόνατα και τα χέρια. Έπειτα, τεντώστε το ένα πόδι προσπαθώντας να το κρατήσετε σε ευθεία θέση χωρίς να ακουμπήσει πουθενά ή να λυγίσει ενώ την ίδια στιγμή θα κάνετε ακριβώς το ίδιο με το αντίθετο χέρι σας. Επαναλάβετε την ίδια διαδικασία με το άλλο χέρι και πόδι. 7 απλές ασκήσεις που θα μετατρέψουν το σώμα σας σε μερικές εβδομάδες - Εικόνα 3

Squats

Το Squatting έχει να κάνει με την ισορροπία. Σταθείτε στα πέλματα των ποδιών σας ενώ έχετε τα πόδια και τους ώμους σας σε μια ευθεία. Αρχίστε τα καθίσματα σαν να πρόκειται για μια αόρατη καρέκλα με τεντωμένη της πλάτη ενώ προσπαθείτε να φέρετε τα γόνατα και τη μέση σας σε μια ευθεία. Για να κρατήσετε καλύτερα την ισορροπία σας τοποθετήστε τα χέρια σας μπροστά όπως στην εικόνα. Όταν κάνετε το βαθύ κάθισμα προσπαθήστε να σπρώξετε προς τα πάνω το σώμα σας όσο πιο αργά γίνετε. 7 απλές ασκήσεις που θα μετατρέψουν το σώμα σας σε μερικές εβδομάδες - Εικόνα 4

Ασκήσεις κοιλιακών

Ξαπλώστε με την πλάτη προς τα κάτω και τεντώστε τα χέρια σας προς τα επάνω ενώ σηκώνετε αργά το ένα πόδι σας με το γόνατο λυγισμένο ώστε να αγγίξει την παλάμη σας. Επιστρέψτε στην αρχική θέση και επαναλάβετε την άσκηση με το άλλο χέρι και πόδι. Μην ξεχάσετε τον βασικό κανόνα εδώ. Το δεξί χέρι πάει με το δεξί πόδι και το αριστερό χέρι με το αριστερό πόδι. 7 απλές ασκήσεις που θα μετατρέψουν το σώμα σας σε μερικές εβδομάδες - Εικόνα 5 Διαβάστε περισσότερα στην επόμενη σελίδα

Σελίδα — 1 2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ