10 κρυμμένα σύμβολα που μπορούν να βρεθούν σε διάσημα λογότυπα

Κρυμμένα σύμβολα που μπορούν να βρεθούν σε διάσημα λογότυπα..

McDonald’s 10 Hidden Symbols That Can Be Found in Famous Logos - Εικόνα 2

Ο σχεδιαστής των πρώτων εστιατορίων McDonald’s σκέφτηκε να κατασκευάσει τα κτίρια με δύο μεγάλες χρυσές καμάρες. Αυτά τα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά έγιναν γρήγορα το σύμβολο του γρήγορου φαγητού. Αργότερα, η εταιρεία ήθελε να εγκαταλείψει το λογότυπο, αλλά ο ψυχολόγος Louis Cheskin έπεισε τη διοίκηση να το διατηρήσει. Υποστήριξε ότι αυτό το σύμβολο έμοιαζε με ανάποδη εικόνα των θηλυκών μαστών και έτσι θύμιζε στους ανθρώπους την ανέμελη παιδική τους ηλικία. Chanel 10 Hidden Symbols That Can Be Found in Famous Logos - Εικόνα 3

Η Coco Chanel το ζωγράφισε μόνη της ενώ διέμενε στο Château Crémat στη Νίκαια. Σύμφωνα με ένα δημοφιλές μύθο, το παγκοσμίου φήμης σύμβολο ήταν εμπνευσμένο από τις θολωτές καμάρες του κάστρου. Πολλοί επισημαίνουν τη μαγεία των γραμμάτων, αφού το «CC» αντιπροσωπεύει τόσο τα πρώτα γράμματα στο όνομα του κάστρου όσο και τα αρχικά της Coco. Google 10 Hidden Symbols That Can Be Found in Famous Logos - Εικόνα 4

Οι δημιουργοί του λογότυπου της Google χρησιμοποίησαν τα τρία βασικά χρώματα: κόκκινο, κίτρινο και μπλε. Ενδέχεται να παρατηρήσετε ότι η διάταξή τους στο λογότυπο υπόκειται σε συγκεκριμένο αλγόριθμο. Αλλά το πράσινο χρώμα γράμμα σπάει τη συνολική λογική, και είναι σαφώς το πιο σημαντικό γράμμα στη λέξη. Με αυτήν την απροσδόκητη εκτόξευση πράσινου, οι σχεδιαστές φαίνεται να υποδηλώνουν ότι η Google θέλει να διαλύσει τα στερεότυπα και δεν παίζει με τους συνήθεις κανόνες. Gillette 10 Hidden Symbols That Can Be Found in Famous Logos - Εικόνα 5

 Αν κοιτάξετε προσεκτικά, μπορείτε να δείτε ότι τα άκρα των γραμμάτων G και i μιμούνται τη μορφή των φημισμένων λεπίδων της μηχανής ξυρίσματος. Mitsubishi 10 Hidden Symbols That Can Be Found in Famous Logos - Εικόνα 6

Η βάση αυτού του λογότυπου αποτελείται από το οικόσημο της οικογένειας Iwasaki, ιδρυτές της εταιρείας Mitsubishi. Το οικόσημο διαθέτει τρία διαμάντια που στοιβάζονται το ένα πάνω στο άλλο. Τα διαμάντια αντιπροσωπεύουν αξιοπιστία, ακεραιότητα και επιτυχία, ενώ το κόκκινο χρώμα υποδηλώνει εμπιστοσύνη. Εκτός αυτού, οι Ιάπωνες πιστεύουν ότι αυτό το χρώμα βοηθά στην προσέλκυση πελατών. Διαβάστε περισσότερα στην επόμενη σελίδα

Σελίδα — 1 2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ