11 μυστικά μάρκετινγκ που οι ειδικοί δεν θέλουν να ξέρετε

11 μυστικά μάρκετινγκ που οι ειδικοί δεν θέλουν να ξέρετε

11 Secrets Marketing Experts Don’t Want You to Know - Εικόνα 2

Δείτε πώς τα εστιατόρια συνθέτουν τον κατάλογο τους: Χρήση οικογενειακών εικόνων. Οι συσχετισμοί οικογένειας και παιδικής ηλικίας προκαλούν καλές αναμνήσεις. Όταν παραγγέλνουμε τη «σούπα της γιαγιάς» υποθέτουμε ότι θα μας μεταφέρει στην παιδική μας ηλικία. Οι παραστατικές περιγραφές των φαγητών. Πώς μπορεί κάποιος να αντισταθεί όταν διαβάσει για το «φρέσκο ζεστό ψωμί με τραγανό φλοιό»; Τοποθέτηση. Το πάνω μέρος του μενού είναι εκεί όπου κοιτάζουμε πρώτα, γι ‘αυτό τα εστιατόρια βάζουν τα πιο νόστιμα – και τα πιο ακριβά – πιάτα εκεί. Ζεστά χρώματα. Τέτοιες αποχρώσεις ανοίγουν την όρεξη. Κόλπα για τις τιμές. Οι άνθρωποι έχουν πρόβλημα να αποχωριστούν τα χρήματα τους και τα εστιατόρια γι ‘αυτό συχνά δεν βάζουν το σύμβολο του νομίσματος. 11 Secrets Marketing Experts Don’t Want You to Know - Εικόνα 4 Εάν οι πελάτες θεωρούν ένα ορισμένο αγαθό υπερβολικά ακριβό και το αποφεύγουν, οι ειδικοί προσθέτουν ένα παρόμοιο προϊόν με υψηλότερη τιμή, έτσι ώστε η αρχική να φαίνεται φτηνότερη. 11 Secrets Marketing Experts Don’t Want You to Know - Εικόνα 5 Μια ακόμα ωραία κίνηση είναι να δημιουργηθεί ένας μύθος που θα ακολουθεί το προϊόν και δεν έχει σημασία αν βγάζει νόημα ή όχι. Το Milky Way, για παράδειγμα, έκανε μια τηλεοπτική διαφήμιση στις αρχές της δεκαετίας του ’90, δείχνοντας την μπάρα να επιπλέει σε ένα ποτήρι γάλα. 11 Secrets Marketing Experts Don’t Want You to Know - Εικόνα 6 Διαβάστε περισσότερα στην επόμενη σελίδα

Σελίδα — 1 2 3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ