Γυναίκες: 5 ασκήσεις που πρέπει να κάνεις αν φοράς τακούνια

Aσκήσεις stretching που μπορείς να κάνεις για να ξεκουράσεις τα πόδια σου…

Τα ψηλά τακουνιά δημιουργούν προβλήματα, όπως φλεγμονές και πόνο κάτω από το πέλμα, κότσια, γαμψά δάχτυλα, ανατομικές ανωμαλίες, ακόμα οσφυαλγία και διαστρέμματα όταν υπάρχει αστάθεια κατά τη βάδιση. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να φοράμε ψηλοτάκουνα παπούτσια μόνο σε ειδικές περιπτώσεις και όχι σε καθημερινή βάση και για πολλές ώρες. Ένα τακούνι 2,5-3 πόντων που προσφέρει άνεση και σωστή στήριξη του σώματος, είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση, αλλά ακόμη και αν επιλέγεις πιο ψηλά τακούνια έχουμε 5 ασκήσεις stretching που μπορείς να κάνεις μετά το γραφείο και να ανακουφίσεις τα πόδια σου! Δες ποιες είναι αυτές:

#1 Για: τα δάχτυλα, κάλους, και στρες: Γυναίκες προσοχή: 5 ασκήσεις που πρέπει να κάνεις αν φοράς τακούνια! - Εικόνα1 #2Για:πόνους στα πόδια και τα οστά κνήμης: Γυναίκες προσοχή: 5 ασκήσεις που πρέπει να κάνεις αν φοράς τακούνια! - Εικόνα2 #3 Για: ευθυγράμμιση ποδιών, και δυσλειτουργίες και πόνο σε γόνατα και αστραγάλους: Γυναίκες προσοχή: 5 ασκήσεις που πρέπει να κάνεις αν φοράς τακούνια! - Εικόνα3 #4 Για: αχίλλειο τένοντα και πέλματα: Γυναίκες προσοχή: 5 ασκήσεις που πρέπει να κάνεις αν φοράς τακούνια! - Εικόνα4 #5 Για: τενοντίτιδα και πόνο στο μεγάλο δάχτυλο: Γυναίκες προσοχή: 5 ασκήσεις που πρέπει να κάνεις αν φοράς τακούνια! - Εικόνα5 Πηγή: faysbook.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ