-
Τα διαφημιστικά slogans των περισσότερων γνωστών brands έχουν επιλεχθεί με προσοχή και ακολουθούν όλους τους κανόνες του marketing…
Είναι όμως ειλικρινή;
Οι εταιρείες – όπως είναι αναμενόμενο – θα προσπαθήσουν να προωθήσουν το δυνατό χαρακτηριστικό τους, με σκοπό να επικρατήσουν έναντι των ανταγωνιστών τους.
Πολλές φορές, όμως, έχουμε βρεθεί στη θέση να σκεφτόμαστε κάποια άλλη χαρακτηριστική ατάκα που θα ταίριαζε καλύτερα σε πολλά από τα διάσημα προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά.
Ο γραφίστας Cliff Dickens δημιούργησε, στην ιστοσελίδα του “Honest Slogans“, μία σειρά από εικόνες, στις οποίες παρουσιάζονται τα προϊόντα γνωστών εταιρειών με πιο… ρεαλιστικά και ειλικρινή διαφημιστικά σλόγκανς.
Δείτε τις εικόνες που ακολουθούν:
“Κατά πάσα πιθανότητα δεν το αγοράσατε εσείς”
“Αέρας με Γεύση”
“Πετάμε μέσα extra κομμάτια, μόνο και μόνο για να σας μπερδέψουμε”
“Παρακαλούμε, φοιτητές των Κολεγίων…”
“Πείστε τον εαυτό σας ότι έχετε μία θανατηφόρα ασθένεια.”
“Ο όλεθρος της ύπαρξης του ποδιού σας”
“Σας σερβίρουμε ντεκαφεϊνέ, αν είστε αγενείς”
“Το νερό των πλουσίων”
“Μυρίζει Παππούς.”
“Δεν Έχω διαβάσει τους Όρους και Προϋποθέσεις”
“Σας βοηθάει να κάνετε κακά” (κάπως έτσι μεταφράζεται το poop, δεν φταίμε εμείς…)
“Σπίνιαρε στο δρόμο για τη δεύτερη φάση” ~wink wink~
“Απλά δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη μηχανή αναζήτησης.”
“Ξοδεύετε περισσότερη ώρα ψάχνοντας, παρά βλέποντας”
“Θα συνεχίσουμε απλά να προσθέτουμε λεπίδες”
“Ένας τέλειος τρόπος να καταστρέφεις φιλίες”
“Ξόδεψε λεφτά για να μοιάζεις με άστεγο”
“Μπορεί να είναι Photoshop”
“Χαμηλώνοντας τη γυναικεία αυτοεκτίμηση, από το 1977”
“Το άσπρο είναι άχρηστο”
“Όταν δεν υπάρχει Κόκα Κόλα”
“Συνδέσου με άτομα, χωρίς κανένα λόγο.”
“Καθαρή κοκαΐνη, τώρα σε παιχνίδι!”
“Επειδή έχεις μόνο $4”