Τραγική ειρωνεία: όταν δημιουργήθηκε ήταν ανέφικτο να αντιγραφεί.
Στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα, το όνομα Louis Vuitton, αποτελούσε και τότε εγγύηση ως μια καλή φίρμα.
Το χαρακτηριστικό σχέδιο με επίπεδη κορυφή και πάτο, για την καλύτερη ταξινόμηση/αποθήκευση των προσωπικών αντικειμένων του κάθε χρήστη, είναι ένα από τα πιο αναγνωρισμένα στον χώρο της μόδας.
Τα προϊόντα αυτά έγιναν αμέσως ανάρπαστα και στόχος επίδοξων αντιγραφέων. Γι`αυτό, από το 1872, o Louis Vuitton παρουσίασε ένα νέο, ριγωτό σχέδιο, ώστε να θυμίσει στους μιμητές ποια ήταν η original υπερδύναμη.
Όμως και τα νέα προϊόντα με το ριγωτό σχέδιο σύντομα έγιναν αντικείμενα αντιγραφής και δημιουργίας «μαϊμούδων». Ήταν το 1896, όταν ο γιος του Louis, George Vuitton, επινόησε το -Ιαπωνικών επιρροών- λουλουδάτο μοτίβο.
Το συγκεκριμένο σχέδιο επελέγη ακριβώς επειδή με την τεχνολογία της εποχής, θα ήταν ανέφικτο να αντιγραφεί.
Η τραγική ειρωνεία είναι πως σήμερα, η Louis Vuitton κατάφερε να γίνει όχι μόνο ένα εκ των πιο δημοφιλών fashion brand παγκοσμίως, αλλά και ένα από τα πιο πλαστογραφημένα, με αμέτρητα tutorials «πώς να ξεχωρίσεις την αυθεντική Louis Vuitton» να έχουν κατακλύσει το Ιντερνετ.
Μόλις το 2008, η μητρική εταιρεία διαπίστωσε πως το 90% των προϊόντων με την επωνυμία «Lοuis Vuitton» που πωλούνταν στο eBay, ήταν τόσο γνήσια, όσο και τα αθλητικά Abibas.
[via]