-

Κάνει θραύση η τσάντα-τενεκές που πωλείται για 250 ευρώ στη Μύκονο

Κάνει θραύση η τσάντα-τενεκές που πωλείται για 250 ευρώ στη Μύκονο
Μόδα

Τα ελληνικά brands προωθούν με κάθε τρόπο την ελληνική κουλτούρα και χρησιμοποιούν αντικείμενα που θυμίζουν τη χώρα με μοντέρνα και φρέσκια ματιά.

Ενα τέτοιο παράδειγμα είναι η shopper bag του STUDIOLAV, του σχεδιαστικού διδύμου Λουκά Αγγέλου και Βάσως Ασφή.

Κάνει θραύση η τσάντα-τενεκές που πωλείται για 250 ευρώ στη Μύκονο

Η Atlas Shopper είναι τσάντα που «μυρίζει» Ελλάδα και κλέβει τις εντυπώσεις με την πρώτη ματιά.

Κάνει θραύση η τσάντα-τενεκές που πωλείται για 250 ευρώ στη Μύκονο - Εικόνα 1Οι σχεδιαστές χρησιμοποίησαν ένα από τα καλτ αντικείμενα, τον τενεκέ που χρησιμοποιείται για τη μεταφορά λαδιού και φέτας, και δημιούργησαν μία τσάντα από μέταλλο και δέρμα, που μπορεί είτε να κρατηθεί ως τσάντα ή να χρησιμοποιηθεί ως αντικείμενο διακόσμησης.

Σύμφωνα με το «mykonoslive.tv», η τσάντα, που πωλείται προς 250 ευρώ, κάνει πάταγο στο νησί των Ανέμων, με τους ξένους τουρίστες να δείχνουν ενθουσιασμένοι με την μοναδικότητά της (και γιατί να μην είναι άλλωστε).

 

Κάνει θραύση η τσάντα-τενεκές που πωλείται για 250 ευρώ στη Μύκονο - Εικόνα 2

Κάνει θραύση η τσάντα-τενεκές που πωλείται για 250 ευρώ στη Μύκονο - Εικόνα 3

Το STUDIOLAV

Νεανικότητα, πάθος και φαντασία. Αυτές είναι ίσως οι λέξεις που θα μπορούσαν να χαρακτηρίσουν το STUDIOLAV που δημιούργησαν ο Λουκάς Αγγέλου και η Βάσω Ασφή.

Το δίδυμο μέσα από τις δημιουργίες του θέλει να αφηγηθεί κάτι, να μιλήσει για την συναισθηματική σύνδεση ανθρώπων, αντικειμένων και περιβάλλοντος. Έμπνευσή τους είναι η κληρονομιά, η παράδοση και οι καθημερινές επαφές.

«Η ελληνικότητα υπάρχει στο DNA μας, στον τρόπο που σκεφτόμαστε, στις μνήμες μας. Θέλουμε να εντάξουμε την κουλτούρα μας στον τρόπο που σχεδιάζουμε. Γενικώς, η διεθνοποίηση δίνει τη θέση της ξανά στην τοπικότητα», είχε δηλώσει το σχεδιαστικό δίδυμο παλιότερα.

bovary.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ