-
Ένα από τα καθοριστικά βήματα στο ξεκίνημα μιας επιχείρησης, σύμφωνα με τους υπεύθυνους πωλήσεων, είναι ο σωστός σχεδιασμός εταιρικού λογοτύπου.
Το logo μιας επιχείρησης αποτελεί το διακριτικό της και αποσκοπεί στην ευρεία αναγνώριση μιας επωνυμίας από το κοινό.
Για το λόγο αυτό, οι επιχειρήσεις και εταιρείες που θέλουν να αποκτήσουν το δικό τους λογότυπο, πρέπει να λάβουν υπόψη τους μια σειρά από κριτήρια, τα οποία πρέπει το logo να υπακούει για να θεωρείται επιτυχημένο: να τραβάει την προσοχή, να έχει άμεσο αντίκτυπο κλπ.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ένα λογότυπο, που τραβάει αμέσως το μάτι του θεατή του, μπορεί να θεωρηθεί και επιτυχημένο…
Πάρτε παράδειγμα από τα παρακάτω απίστευτα και αkατάλληλα λογότυπα, τα οποία – αν και έκαναν εντύπωση – δεν είχαν το αντίκτυπο στο οποίο στόχευαν οι επιχειρήσεις τους…
Πώς τους ξέφυγαν έτσι;
Ένα ποντίκι… Πόσο δύσκολο ήταν να σχεδιαστεί ένα ποντίκι;
…
Όχι και το καλύτερο αντίκτυπο που θα μπορούσε να έχει ένα παιδιατρικό κέντρο…
Πώς σου ξεφεύγει κάτι τέτοιο;;;
Αν δεν ήταν για εστιατόριο, μπορεί και να το λέγαμε πετυχημένο λόγω χιούμορ…
Πρέπει να περνούν πολύ καλά στη συγκεκριμένη οδοντιατρική κλινική…
Αισθάνομαι ότι δεν προσπαθούν καν πια…
Υπονοούν κάτι για τις τιμές της συγκεκριμένης φαρμακευτικής άραγε;
Δεν γίνεται να μην το είδαν το συγκεκριμένο!
Αυτό θα μπορούσε να είναι και εντάξει… αν απαγορευόταν η περιστροφή οποιουδήποτε αντικειμένου φέρει το λογότυπο…